torsdag 24. september 2009

Kirke istedenfor trening :(

Hadde naturfagprøve i kemi i dag. Den gikk til HELVETTE ! Masse prøver før ferien, hva er vitsen ? Hadde samfunnsfagprøve i går, i dag var det naturfag og i morgen er det franskprøve -.-'.. Flere som har hatt mange prøver før ferien nå ? Men bare i morgen igjen så er det fri i 1 uke ! :D

Men overskriften er : Kirke istedenfor trening :(
Det betyr at etter skolen i dag så skulle jeg egentlig gått til treninga, men siden jeg skal konfimeres i mai så må jeg på sånne kirkemøteting og sånt. Irriterende for jeg vil heller være på trening enn og sitte i kirken! Spiller innebandy forresten :D

Men, men sånn er livet så her har du dagens antrekk !


-genser og jakke - bikbok
-bukse/tigths - gina tricot
-sko - skopunkten i sverige
Og smykket fikk jeg i gave på bursdagen min! <3

-Kathrine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar